TraTa.ro
reducere consum de benzina, motorina si gpl
    1 sticla (236 ml) e suficienta pentru tratarea a:

** 2620 litri de benzina (doza de utilizare curenta = 0,9 ml la 10 litri de benzina)  -  la o economie de carburant de 20% o sticla economiseste 524 litri de benzina (peste 550 Euro economisiti)

** 2360 litri de motorina (doza de utilizare curenta = 1 ml la 10 litri de motorina)  -  la o economie de carburant de 20 % o sticla economiseste 472 litri de benzina (peste 500 Euro economisiti)

** 4720 litri de GPL (doza de utilizare curenta = 0,5 ml la 10 litri de GPL)  -  la o economie de carburant de 20 % o sticla economieste 944 litri de GPL (peste 500 Euro economisiti)
Dozarea recomandata a solutiei lichide de reducere a consumului de carburant la fiecare 10 LITRI de carburant
Numarul rezervorului parcurs ->
Nr.1
Nr.2
Nr.3
Nr.4
Nr.5, Nr.6, Nr.7
Motorina
2 ml
1,3 ml
1,2 ml
1,1 ml
1,0 - 1,2 ml
doza se variaza dupa rezultatul maxim
Benzina A92 (regular) - se recomanda trecerea de la A98, A95 la A92
1,5 ml
1,0 ml
1,0 ml
1,0 ml
0,8 - 1,0 ml
doza se variaza dupa rezultatul maxim
GPL
gaz propan  lichefiat
1ml
0,9ml
0,8ml
0,7 ml
0,5 - 0,6 - 0,7 ml
doza se variaza dupa rezultatul maxim
Pentru o administrare mai comoda a acestor doze de bio catalizator se recomanda utilizarea unei seringi de 10 sau 20 ml care se poate achizitiona de la orice farmacie.
In cele mai multe cazuri bio-catalizatorul de reducere a consumului isi face simtit efectul dupa al 3-lea sau al 4-lea rezervor. Nu  este exclus faptul ca bio-catalizatorul sa-si faca simtit efectul si din primul rezervor. Pentru fiecare automobil, doza cea mai eficienta de bio-catalizator - adica doza ce reduce cel mai mult consumul - se stabileste individual in timp. Dupa rezervorul al 5-lea doza se variaza fin (+-0,1 ml) si se observa cum variaza consumul de carburant.
Biocatalizator de ardere de ultima generatie pentru reducerea consumului de carburant
(forma de prezentare: solutie lichida)

NOTA: efectele enumerate mai jos, in mod normal, apar dupa parcurgerea a 3 - 5 rezervoare de carburant


Prezentarile video sunt un pic mai jos

Biocatalizatorul de ardere produce urmatoarele efecte benefice pentru automobilul Dvs

    1. Produce arderea completa a carburantului
        lipsa mirosului de fum din teava de esapament e dovada absoluta - se testeaza usor si cu aparatul pentru masurarea emisiilor de noxe


    2. "Doza de lucru" este infima si nu modifica cifra octanica a carburantului sau alti parametri chimici de ardere ai carburantului
         "doza de lucru" e de doar ~ 1 ml la 10 litri (1 particula la ZECE MII DE PARTICULE sau 100ppm -> 100 particule la un Milion de particule).


    3. Protejeaza pe termen lung motorul de "calitatea carburantului"
        in 90% din cazuri motorul se deterioreaza din cauza calitatii dubioase a carburantului


    4. Reduce consumul de carburant cu 10-30%
        la o economie de 10%, la fiecare 2000 litri consumati, 200 Euro sunt pastrati in buzunar. In cele mai multe cazuri economia de carburant e de 15-25%. Faceti un calcul ...


    5. Reduce cu 80-95% emisia de noxe
        favorizeaza substantial incadrarea in normele Euro - aparatele de masurare a NOXELOR arata CO doar 0.01-0.07 (aburi de apa)


    6. Creste puterea motorului cu 10-25%
        o crestere chiar si cu 5% imbunatateste substantial "comportamentul" masinii


    7. Calculat la 100.000km - 1.000.000km
        reduce cheltuielile pe intretinerea si reparatia motorului cu 40-70%


    8. Permite trecerea treptata la un carburant mai ieftin, chimic mai putin alterat
        Exemplu: De la A98 la A92


    9. Scade zgomotul si bataile motorului
        motorul lucreaza mai lin si se porneste mai usor


    10. Se foloseste pentru benzina, motorina si GPL
          dozele optimale, stabilite experimental, sunt indicate mai jos

    Solutia de reducere a consumului de carburant e forma lichida a bio-catalizatorului de ardere de ultima generatie (forma lichida - se dizolva practic instant in combustibil, mai ales iarna). Termenul "CATALIZATOR" defineste o substanta ce accelereaza o reactie chimica, aceasta substanta consumandu-se in micro-cantitati sau chiar deloc. Acest fapt explica micro-dozele de bio-catalizator, necesare pentru reducerea consumului de carburant (1 ml la 10 litri = 1 ml la 10.000 ml = 100 ppm -> 100 particule diluate intr-un milion de particule)


Bio-catalizatorul de ardere produce 2 efecte principale:

    1. imbunatateste randamentul de ardere a oricarui combustibil fara a-i mari cifra octanica !!!

    2. conditioneaza camera de ardere a combustibilului in motoarele cu ardere interna formand o camasa (pelicula catalitica) de grosime ~100 nanometri pe peretii cilindrilor. Prin aceasta biocatalizatorul reduce pierderile de caldura si protejeaza motorul si piesele motorului de socul termic.
Pelicula catalitica e reversibila - odata cu stoparea utilizarii biocatalizatorului, pelicula catalitica dispare dupa parcurgerea a 1-2 rezervoare de carburant.



Sinergia acestor 2 efecte principale produce o serie de efecte benefice asupra motorului masinii:

1. Protejeaza bujiile, injectoarele, supapele, motorul, teava de esapament de "calitatea" carburantului. Prelungeste perioada de exploatare a acestor piese cu 60-90%

2. Scade consumul de benzina, motorina, GPL cu 7-45% (sunt si cazuri unice de economii de 60%)

3. Restabileste functionarea buna a motorului

4. Produce arderea completa a carburantului - arderea fara fum si practic fara miros

5. Scade emisia de toxine, noxe, CO cu 70-95%

6. Fumul masinii practic se transforma in aburi de apa - nu are miros, nu e innecacios si e cu 80-90% mai putin toxic

7. Puterea motorului creste cu 5-25% - chiar si o crestere de 5% face diferenta

8. Scade zgomotul de lucru al motorului, inclusiv zgomotele anormale - detonari, batai, sunete colaterale, etc

9. Masina reactioneaza mai promt la apasarea pedalei de acceleratie, ceea ce asigura o placere sporita de a conduce.

10. Permite trecerea treptata la un carburant mai ieftin - cu cifra octanica mai mica. Se recomanda trecerea de la A100, A98 A95 (super, premium) la A92-90(regular) - din punct de vedere chimic benzina A92(regular) e mai pura si produsul are un efect mai bun.

12. Asigura pornirea mai usoara a motorului in conditii de iarna

13. Datorita pornirii mai usoare a motorului indirect prelungeste perioada de exploatare a acumulatorului - pornirea motorului e cea care consuma cel mai mult acumulatorul.

14. Mentine motorul si teava de esapament intr-o stare de curatenie tehnica exceptionala.

15. Scade temperatura de lucru a motorului si socul termic asupra pieselor din motor prin aceasta marind randamentul de ardere al carburantului.



    Bio-catalizatorul de ardere de ultima generatie e folosit cu succes pentru reducerea consumului de carburant, protectia motorului si reducerea emisiilor de noxe la:

1. Automobile     
2. Autocare   
3. TiR-uri   
4. Tractoare   
5. Barci cu motor   
6. Generatoare de curent electric   
7. Motociclete   
8. Locomotive, nave fluviale si maritime, etc, etc, etc

    Avantajul bio-catalizatorului de ardere in FORMA LICHIDA, fata de bio-catalizatorul de ardere in FORMA SOLIDA(pastile si granule) este ca se dizolva instantaneu in benzina, motorina sau GPL (gaz propan lichid). Bio-catalizatorul de reducere a consumului in forma de pastile sau granule necesita mai mult timp pentru a se dizolva in carburant. Din acest motiv, in unele cazuri, pastilele si granulele de reducere a consumului de carburant, se recomanda a fi dizolvate in prealabil, intr-o anumita proportie, in benzina A92 (regular).

Formular de contact
Pentru persoanele interesate si de dezvoltarea unui venit suplimentar ca si simplu utilizator al produsului - specificati in sectiunea "Mesajul Dvs" - "ma intereseaza detalii despre dezvoltarea unui venit suplimentar".



Toate drepturile sunt rezervate. www.trata.ro  2012 - 2015








10. Principiul de functionare al bio-catalizatoarelor de reducere a consumului de carburant.
    Fara bio-catalizatoarele de ardere, 10-30% din carburant arde in colectorul tevii de esapament - costisitoarele filtrele de noxe (catalizatoarele cu iridium sa platina) arata clar acest lucru atunci cand sunt scoase. Majoritatea catalizatoarelor de filtrare a noxelor au plasa de filtrare topita.
    Cu bio-catalizatorul de ardere, carburantul arde complet in camera de ardere a motorului, ceea ce da economie si cresterea puterii motorului.

19. Cum se foloseste bio-catalizatorul lichid pentru reducerea consumului de GPL
    In cazul dat 1ml de bio-catalizator de ardere se toarna la 10 litri de GPL. Doza recomandata pentru GPL la al 5-lea rezervor e de 0,5 - 0,6 ml la 10 litri. O sticla de bio-catalizator de ardere e suficienta pentru tratarea a 4.000 litri de GPL.
6. Aburi de apa in loc de fum de benzina pe un Mitsubishi Outlander XL (Ucraina)
    Masina consuma benzina, iar pe teava de esapament ies aburi de apa. Domnul din prezentarea video ne demonstreaza ca pe teava de esapament ies aburi de apa in loc de fum de benzina. Datorita bio-catalizatorului de reducere a consumului de carburant, masina merge mai bine, motorul e mai puternic si masina nu mai polueaza aerul !
    Nici un sofer nu are dreptul moral sa polueze aerul pietonilor !
17. Cum si cat timp arde benzina A92 cu bio-catalizatorul de reducere a consumului si fara bio-catalizator. (utilizator din Ucraina)
    Un domn din Ucraina arata cum arde benzina A92 "curata" in comparatie cu benzina A92 (regular) cu adaos de bio-catalizator de reducere a consumului. Se toarna 1 ml de benzina A92 (regular) "curata" peste un servetel si 1 ml de benzina A92 (regular) + bio-catalizator peste un alt servetel de hartie. Dupa cum se vede fumul de benzina A92 netratata e mai dens. Benzina cu bio-catalizator arde mai mult. Produsul functioneaza !
    Arderea completa a combustibilului asigura: economie de carburant (benzina, motorina sau GPL), protejeaza motorul de produsele de ardere a carburantului, prelungeste perioada de exploatare a motorului si protejeaza mediul inconjurator !
4. Aburi de apa in loc de fum de benzina pe o masina Toyota (Rusia)
    Domnul din prezentarea video ne arata cum fara nici o emotie inhaleaza esapamentul masinii sale ce foloseste bio-catalizatorul de reducere a consumului de carburant. Datorita faptului ca bio-catalizatorul de ardere produce arderea completa a carburantului, pe teava de esapament ies practic aburi de apa fara miros !
    Pe langa faptul ca bio-catalizatorul de ardere reduce consumul, el ne ajuta sa protejam aerul pe care il respiram !
    Daca in toate orase automobilele ar utiliza produsul, in oras aerul practic va fi la fel de curat ca aerul de padure ! Ganditi-va bine la acest aspect.
    ATENTIE: Daca nu utilizati bio-catalizatorul de ardere nu incercati sa faceti acest experiment deoarece gazele de esapament de la automobile sunt foarte toxice (din cauza arderii incomplete) - in fiecare an se inregistreaza mii de cazuri fatale de otravire cu gaze de esapament.
12. Bio-catalizatorul pentru reducerea consumului de carburant, in forma de pastile, utilizat pe un Porshe Cayenne, motor pe benzina (Lituania)
    Proprietara acestei masini ne arata cum incarca pastila pentru reducerea consumului in rezervorul de benzina. La 50 de litri de benzina se pune jumatate de pastila de reducere a consumului. Datorita pastilei de reducere a consumului s-a trecut de la benzina A98 (superpremium) la benzina A92 (regular) - fata de benzina A98, benzina A92 contine mai putini aditivi chimici de sporire a cifrei octanice - deci e mai organica. Cu pastila de reducere a consumului se face economie tripla:
1. se reduce consumul
2. se foloseste o benzina mai ieftina 
3. se reduc substantial cheltuielile pe  intretinerea si reparatia motorului.
    Dupa cum ati observat, caroseria masinii luceste ca si o oglinda, datorita cosmeticelor auto de ultima generatie ce au fost folosite pentru spalarea FARA APA  a masinii.
3. De la 7 litri la 2,8-3,8 litri la 100 km. Reducerea consumului de motorina cu bio-catalizatorul de ardere la un Volvo V70 Diesel (Lituania)
    Domnul din prezentarea video ne spune ca folosind bio-catalizatorul de ardere, consumul de motorina pe masina sa s-a redus cu 35%. Un calcul simplu arata ca o reducere a consumului de carburant cu 35% inseamna FIECARE AL 3-LEA REZERVOR GRATIS, adica o economie de 350 litri la fiecare 1000 litri de carburant consumati. Chiar si o masina care face zilnic drumul casa-servici si iesiri ocazionale la iarba verde, consuma 2000 de litri pe an. Un TIR consuma 5.000-10.000 litri de motorina pe luna !
13. Curatarea injectoarelor (cu solutia bio de curatat de ultima generatie) si incarcara concomitenta a bio-catalizatorului de reducere a consumului in forma lichida. (utilizator din Rusia).
    Solutia bio curata rezervorul, injectoarele, supapele, bujiile, peretii cilindrilor, pistoanele, etc, etc, pana la teava de esapament. Solutia de curatat se toarna la un rezervor de carburant. Dupa parcurgerea rezervorului, se restabileste puterea motorului si se reduce consumul. Datorita solutiei de curatat injectoare si motor, bio-catalizatoarele de reducere a consumului isi sporesc eficienta.
    In acelasi timp cu incarcarea solutiei de curatat injectoare si motor se incarca si bio-catalizatorul de ardere lichid.
5. Aburi de apa in loc de fum de motorina pe un BMW X5, turbo diesel (Bulgaria)
    Domnul din prezentarea video ne arata cum usor inhaleaza esapamentul masinii cu motor diesel ce foloseste bio-catalizatorul de reducere a consumului de carburant. Datorita bio-catalizatorului, arderea motorinei e completa, se reduce consumul de carburant si masina nu mai polueaza aerul cu fum de motorina arsa incomplet.
1. Cum se utilizeaza bio-catalizatorul de ardere lichid pentru reducerea consumului de GPL pe un Mitsubishi (Ucraina)
    Domnul din prezentarea video foloseste bio-catalizatorul de reducere a consumului mai bine de 3 luni. Rezultatul sau e 120 km in plus la fiecare rezervor de 40 de litri de GPL.
14. Doua motoare desfacute (Ucraina):
A. motor ce merge pe benzina curata
B. motor ce merge pe benzina cu adaos de bio-catalizator
    A. La motorul ce a mers cu benzina fara adaos de bio-catalizator de ardere, se vad depunerile de gudron (hidrocarburi arse incomplet) atat pe supape cat si pe piston. Acest depuneri scad compresia motorului si reduc puterea. La fel aceste depuneri sporesc consumul de carburant si contribuie la supraincalzirea pieselor. Supraincalzirea pieselor din motor e una din cauzele ce duce la deteriorarea timpurie a pieselor respective.
    B. La motorul ce a mers cu benzina cu adaos de bio-catalizator de reducere a consumului, se vede bine ca atat pistoanele cat si supapele sunt curate - ca si noi. Se observa o "pelita" aramie in motorul cu bio-catalizator de ardere. Aceasta pelicula micronica - i se mai spune si pelicula catalitica - face ca pistonul sa lunece mai usor in cilindru. Pelicula catalitica scade frecarile si pierderile de caldura in motor. Dupa cum se vede bine, pe termen lung (la fiecare 100.000 km parcursi) bio-catalizatorul de ardere reduce substantial cheltuielile pe intretinerea si reparatia motorului si pieselor din motor.
2. Cum se utilizeaza biocatalizatorul de ardere lichid pentru reducerea consumului de benzina la o masina Audi A6 (Israel)
    Cu utilizarea solutiei pentru reducerea consumului de carburant, emisia de CO la 3000 de rotatii = 0.02, adica practic aburi de apa ! Norma de emisii Euro 6 de CO = 1.00, iar cu bio-catalizator e 0,02 ! Practic orice motor ce utilizeaza biocatalizatorul se incadreaza in norma de emisii Euro 6. Utilizand biocatalizatorul de reducere a consumului se face economii pe intretinerea motorului si pe taxa pe ecologie.
15. De la 10 litri de motorina la hectar la 7,5 litri la hectar cu ajutorul bio-catalizatorului de reducere a consumului de carburant ! (Ucraina)
    Un calcul simplu arata ca reducerea de consum e de 25% - adica fiecare al 4-lea rezervor gratis.

16. De la 2 incarcari/zi cu motorina la 1 incarcare/zi. (Ucraina)
Cu ajutorul bio-catalizatorului de ardere s-a redus consumul de motorina la combina Challenger. Fara bio-catalizatorul de reducere a consumului se faceau 2 incarcari zilnice. Cu ajutorul bio-catalizatorului se face doar o incarcare in fiecare zi. Economie de carburant: 50-80 litri in fiecare zi !

11. Testarea arderii motorinei cu bio-catalizator de reducere a consumului si fara (Brazilia)
    Din prezentarea video se vede foarte usor cum paharul cu motorina fara bio-catalizator ramane negru - depuner de combustibil ars incomplet. La fel si motorul care functioneaza pe motorina, benzina si gpl ramane murdar dupa ce arde o anumita cantitate de carburant. Un motor care se murdareste mai des cere reparatii mai dese.

    Atrageti atentia si la fumul care il face motorina "curata" si cum arde fara fum motorina cu bio-catalizator. Bio-catalizatoarele de ardere de ultima generatie asigura o ardere completa - ecologic mai pura pentru orice tip de carburant, mentine motorul mai curat, mai puternic si reduce consumul de carburant.
    Utilizarea grijulie si constanta a bio-catalizatoarelor de ardere pe o perioada de 1-2 luni si mai mult, mareste constant economia de carburant !
    O economie de carburant de 25% inseamna fiecare al 4-lea rezervor GRATIS !